pop up member

۴۷ بازديد

 

 

برای افزایش بازدید از کانال تلگرامی راه های مختلفی وجود دارد. یکی از راه های افزایش ممبر، استفاده از ممبر پاپ آپ تلگرام است. برای اینکه با ممبر پاپ آپ تلگرام بیشتر آشنا شوید، لازم است ابتدا درباره روش پاپ آپ و تهیه ممبر پاپ آپ تلگرام بیشتر بدانید. در این روش شما کسی را به اجبار وارد کانال خود نمی‌کنید. در حقیقت زمانی که افراد مشغول کار با گوشی خود هستند، تلگرام کانال شما را برای آنها نمایش می‌دهد. این روش در کامپیوتر و با نرم افزار تلگرام دسکتاپ نیز به همین ترتیب اجرا می‌شود. شما از میان بسته های مختلف فروش، تعداد ممبر مورد علاقه خود را با توجه به میزان هزینه‌ها خریداری می‌کنید و بعد از آن فروشنده وارد عمل خواهد شد. این روش در نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام و تلگرام طلایی قابل اجرا است و در نسخه اصلی تلگرام امکان اضافه کردن ممبر از طریق ممبر پاپ آپ تلگرام وجود ندارد. ممبرها به کانال شما اضافه می شوند؛ اما از میان افرادی که به کمک نرم افزارهای غیر رسمی در تلگرام هستند. این نوع تبلیغات با ارسال تبلیغات، کاربران مورد نظر را جذب می‌کند. در زمان جذب ممبر، لازم است که پست گذاری کانال متوقف شده باشد و بازدید پستهای انتهایی کانال به سرعت بالا خواهد رفت. لازم است بدانید که بعد از اینکه تعداد ممبر مورد نظر شما جذب شد، بازدید از صفحات کانال شما حدود چهل درصد خواهد بود. این روش دارای ریزش نیز هست؛ یعنی بیننده ممکن است از مطالب کانال شما خسته شود یا پست گذاری مکرر موجب آزار بازدیدکننده شود و از آن خارج شود. به طور کلی تا شصت درصد اعضای جذب شده در این روش، ممکن است ریزش داشته باشند؛ اما اگر مطالب مفید و منظم در صفحه شما قرار گیرد، استقبال از آن بالا خواهد بود. در این روش شما باید لینک خصوصی گروه خود را در اختیار ما قرار دهید. از طرف دیگر شما می توانید از تبلیغات به روش پاپ آپ نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممبر پاپ آپ چیست؟

اگر هدف شما از خرید اعضا این است که در کسب و کارتان رونق ایجاد کنید و یا کسانی که صاحب یک کانال تلگرامی هستند قصد دارند در وضعیت پست هایشان بهبود ایجاد کنند می توانند از خرید ممبر پاپ آپ تلگرام استفاده کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ممبر پاپ آپ چیست و چه کاربردی دارد؟ در جذب اعضا با استفاده از ممبر پاپ آپ کاربران عنوان کانال و توضیحات مربوط به آن را در کانال های مختلف مشاهده می کنند و در صورتی که به آن علاقه مند شوند جذب کانال شما می شوند. این روش ویژگی های بسیار زیادی دارد که برخی از آنها شامل ریزش نسبتا کم ممبرها، بهبود بازدید از پست ها و جذب ممبرهای مرتبط است. افزایش ممبر با استفاده از پاپ آپ یکی از بهترین روش ها برای افزایش ممبر در کانال های تلگرام است. در ادامه بیشتر با ویژگی های این روش آشنا می شوید.

در روش خرید ممبر پاپ آپ تلگرام، تلگرام کاربر مورد نظر به صورت اختیاری باز شده و در صفحه آن عبارت Join chat yyyyy نمایش داده می شود که به جای y نام کانال شما درج شده است. سپس کاربر می تواند آن را تایید کرده و عضو کانال شما شود در صورت عدم تایید هم عضویت لغو می شود. یکی از بهترین مزیت هایی که این روش نسبت به سایر روش ها دارد این است که عضویت کاربران در کانال شما اختیاری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.