ممبر نوتیفیکیشن

۴۲ بازديد

ممبر پاپ اپ؛ ممبر‌های اختیاری و واقعی

در این روش برخلاف دو روش قبل، دیگر اجباری در کار نیست! افراد با میل و تمایل خود تصمیم می‌گیرند که عضو کانال شما شوند. روش کار به این صورت است که نام کانال شما به همراه یک پرسشنامه تمایل به جوین به کاربران نمایش داده می‌شود که در صورت موافقت کاربر، عضوی از اعضای کانال می‌شوند. زمانی که می‌خواهید اقدام به خرید ممبر پاپ اپ کنید، سعی کنید آخرین پست کانالتان، پستی جذاب باشد تا توجه کاربر را جذب کند. بهتر است تا پایان فرایند ممبر‌گیری پست جدیدی در کانال آپلود نکنید تا کاربر فرصت داشته باشد محتوای کانال را بررسی کند و تصمیم بگیرد که می‌خواهد بماند یا برود! مسلما هر چقدر کانال جذاب‌تری داشته باشید این روش خرید ممبر برای شما کارآمدتر است. مزایای ممبر پاپ اپ عبارتنداز :

 

اعضا واقعی هستند

ویو یا بازدید پست‌ها و مطالب کانال بالا می‌رود

قیمت مناسبی دارد

یکی از معایب این دسته از ممبرها نسبت به نوتیفیکیشن که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم، افزایش ریزش است. ولی در حالت کلی نسبت به ممبر فیک مزایای بیشتری دارد.

 

ممبر نوتیفیکیشن؛ ممبر واقعی اما پرهزینه

یکی‌دیگر از روش‌های افزایش ممبر تلگرام، ممبر پوش نوتیفیکیشن است. در این روش پیامی به کاربران ارسال می‌شود که حاوی اسم کانال شما است. در این صورت اگر این کانال و محتوای درون آن برای کاربر جذاب به نظر برسد عضو کانال شما می‌شود. هر اعلانی می‌تواند حاوی تیتر، متن، آیکن و تصویر باشد و کاربران پس از کلیک بر روی هر قسمتی از نوتیفیکیشن به صفحه مورد نظر ارجاع داده می‌شوند.

 

مزیتی که این روش نسب به ممبر پاپ اپ دارد ریزش کم آن است چرا که کاربران طبق میل خود وارد کانال شما شده‌اند. اما یکی از مواردی که شاید بتوان به عنوان معایب روش نوتیفیکیشن به آن اشاره کرد، نامشخص بودن بازدهی این روش است. چرا که ماندن و یا ترک کردن کانال توسط اعضا تماماً به محتوای کانال و جذابیت و کاربردی بودن یا نبودن آن بستگی دارد.

 

در روش‌های اد اجباری و یا ممبر فیک تعداد مشخصی ممبر می‌خرید و عضو کانال خود می‌کنید ولی در این روش نمی‌توان عدد و رقم مشخصی داد و تعداد نفراتی که ممکن است جذب محتوای کانال شوند به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. هزینه‌ی بالای این روش نسبت به دیگر روش‌ها، یکی‌دیگر از معایب ممبر نوتیفیکیشن به شمار می‌رود.

 

ساده ترین روش دیدن نوتیفیکیشن های اندروید روی ویندوز

یکی از بزرگترین دلایلی که iPhone را به اندروید ترجیح میدهند ارتباط داخلی بین دستگاه های اپل است. iPhone، iPad و macOS به نحوی با هم در ارتباط هستند که به راحتی میتوان بین آنها جا به جا شد. اندروید این ویژگی را به طور پیش فرض ندارند ولی این پایان بازی نیست.

ویژگی متن باز اندروید این اجازه را به نرم افزار ها متفرقه میدهد که این ویژگی که به طور پیش فرض در اندروید نیست را فعال کنند. یکی از برنامه های متفرقه ای که در این زمینه وجود دارد ویندوز مایکروسافت است که به منظور جذب مخاطب روی به اندروید آورده است. با این کار میتوانید خیلی از ویژگی های اتصالات اپل از جمله دیدن نوتیفیکیشن ها را بروی کامپیوتر فعال کند.

برای این کار به این موارد نیاز دارید:

  • کامپیوتر با ویندوز ۱۰ با آپدیت ۲۰۱۸ یا دیرتر
  • گوشی اندروید با نسخه ۷ به بالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.