تلگرام چیست

۴۹ بازديد

 

تلگرام چیست؟

ریشه تلگرام از کلمه تله به معنای مطلبی که به‌وسیله تلگراف ارسال‌ شده و روی کاغذ نوشته می‌شود گرفته‌ شده است. پیام‌رسان تلگرام یک پیام‌رسان رایانش ابری است که کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به ارسال مطالبی با فرمت‌های مختلف مثل اسناد، متن، تصاویر و ویدئوهای خودنمایند و آن‌ها را با یکدیگر به اشتراک‌گذارند. 

 

 

در این مطلب قصد داریم تا با نگاهی اجمالی به تاریخچه و ویژگی‌های این پیام‌ رسان محبوب آن را موردبحث قرار دهیم؛ از شما همراهان همیشگی دعوت می‌کنیم با گروه مهندسی ویسموک در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 

چگونگی تاسیس و تاریخچه تلگرام

تلگرام توسط دو برادر روس به نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف با پشتیبانی مالی سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان که متعلق به برادر کوچک یعنی پاول دورف بود روانه بازار شد و به‌سرعت توانست محبوبیت چشمگیری را کسب نماید و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین پیام‌رسان‌ها در سطح دنیا معرفی شود.کاربران از طریق تلگرام قادر خواهند بود که هرگونه فایل با هر فرمتی را با ظرفیت بالا تا حجم ۱/۵ گیگابایت با یکدیگر به اشتراک‌گذارند. این پیام‌ رسان در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و طبق آمار و ارقام به‌دست‌آمده از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران تا قبل از فیلترینگ بیش از ۶۲% از کل جمعیت ایران کاربر این پیام‌رسان بودند که در حال حاضر و پس از مشکل فیلترینگ همچنان بیش از ۷۹% این کاربران به فعالیت خود در این پیام‌رسان محبوب ادامه می‌دهند.

 

 

تصویر تلگرام

مزایای استفاده از تلگرام

امکان ارسال و اشتراک گذاری فایل ها با دیگر کاربران

سرعت بالای سرور

امکان برقراری تماس صوتی

امکان ارسال اسناد و فایل با فرمت های مختلف

امکان ارسال فایل با حجم بالا

امنیت بالای این پیام رسان به دلیل رمزگذاری

استفاده پایین از حجم دیتای کاربران

ارائه تلگرام در پلتفرم های مختلف

و…

روش ساخت استیکر تلگرام

برخلاف سایر برنامه های چت که ایجاد استیکر را محدود می کند، تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا از تصاویر خود استیکر بسازند. تلگرام حتی اجازه می دهد تا استیکر ها را منتشر کرده یا آن را با دوستان یا مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. حدس می زنیم، این موضوع یکی از دلایلی است که تلگرام کاربران زیادی دارد. اگر می خواهید نحوه ساخت استیکر تلگرام را با استفاده از تصاویر خود بدانید، این مقاله را بخوانید تا به یک کاربر قدرتمند تلگرام تبدیل شوید.

روش ساخت استیکر تلگرام در ویندوز (با کمک ربات رسمی و مطمئن)

تلگرام از فناوری کارآمد و باز استفاده می کند. با استفاده از آن، می توانید استیکر های خود را ایجاد کنید.

ادامه مطلب اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.