ساخت استیکر تلگرام

۴۸ بازديد

 

 

طراحی و ساخت استیکر تلگرام

بدون شک با واژه استیکر یا همان شکلک آشنا هستید و در تلگرام با بسیاری از آن‌ها برخورد کرده‌اید. استیکر در اصطلاح به شکلک‌هایی گفته می‌شود که توسط طراحان طراحی و ساخته می‌شوند . ساخت استیکر و بکارگیری آن می‌تواند کاربران را در بیان عواطف و احساسات به کاربر پیش رو یاری کند.

 

 

یکی از بخش‌های محبوب و بامزه تلگرام استیکرها هستند که بسیار متنوع و البته پرکاربرد می‌باشند؛ قطعا رساندن مفهوم چگونگی حالت روحی و جسمی به شخص مقابل و بیان نمودن عواطف و احساسات به دیگران از طریق دیداری و بصری بسیار ساده‌تر و قابل قبول‌تر است؛ به طور مثال وقتی شما غمگین و افسرده هستید شخص مقابل با دیدن شما به سادگی متوجه این امر می‌شود در صورتی که اگر چهره شما را نبیند و با او در حال صحبت با تلفن باشید متوجه ناراحتی شما نخواهد شد. بکارگیری و استفاده از استیکر‌ها نیز می‌تواند احساسات و عواطف شما را بسیار ساده و البته راحت‌تر و دقیق‌تر به کاربر پیش رویتان منتقل نماید . به بیان ساده تر از طریق استیکرها می‌توانید بهتر با شخص مقابل ارتباط برقرار نمایید و ساده تر مفهوم کلامتان را انتقال دهید.

 

استفاده از استیکر در پیام رسان محبوب تلگرام یکی از بخش های پرکاربرد و جدانشدنی است که بسیاری از کاربران با آن مانوس شده اند و در چت های روزانه خود از آن استفاده می‌کنند.

 

خدمات ما در بخش ساخت استیکر عبارتند از :

تبدیل متن به استیکر

ساخت تصاویر

اشکال گرافیکی

طراحی و ساخت لوگو

طراحی و ساخت استیکر های ورزشی

ساخت استیکر‌های مشاغل و کسب وکار

ساخت استیکر‌های تجاری

استیکرهای عاشقانه

و…

 

 

درمیان هزاران استیکر موجود که مورداستفاده قرار می‌گیرند این امکان برایتان فراهم است استیکر شخصی داشته باشید و به عبارتی خاص باشید. تیم گرافیکی ما در گروه مهندسی ویسموک آماده طراحی و ساخت استیکر های شیک و حرفه‌ای شما در زمینه‌های مختلف می‌باشد

تبدیل عکس به استیکر

یکی از دلایل پرطرفدار بودن تلگرام در ایران و جهان ویژگی‌های منحصر به فردی است که در هر بار آبدیت تلگرام به آن اضافه می‌شود. استیکرهای تلگرام یک تفاوت اساسی با استیکر دیگر برنامه داشته و آن امکان ساخت استیکرهای شخصی است. هر فرد می‌تواند با عکس‌های خود مجموعه‌ای از استیکرهای شخصی ساخته و آن را ذخیره کرده و برای دوستان خود ارسال کند. پس برای بهره گرفتن از این ویژگی کافی است با روش تبدیل عکس به استیکر آشنا شوید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

برای تبدیل عکس به استیکر می‎توان از ربات‌ استیکرساز  استفاده کرد. همچین برای ساخت استیکر می‌توان از برنامه‌هایی مانند Imoji، Bobble و پریسما  استفاده کرد، اما چون استفاده از ربات استیکرساز راحت و ساده‌تر است ما فقط به آموزش آن پرداخته‌ایم.

آموزش تصویری تبدیل به استیکر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.