content

۴۹ بازديد

 

  توصیه هایی برای افزایش رایگان ممبر تلگرام

محتوا دست اول و خلاقانه تولید کنید

اطلاعات تماس با ادمین را در قسمت اینفو کانال قرار دهید تا اعضا امکان ارتباط با ادمین را داشته باشند

از تصاویر زیبا و جذاب استفاده کنید

یک لوگو جذاب طراحی کنید و آن را در گوشه عکس یا متن های خود قرار دهید

از هشتگ برای دسته بندی محتوای کانال خود استفاده کنید

در پایان هر پست شناسه کانال خود را بنویسید

کانال را همواره با مطالب جدید بروز رسانی کنید

از تبادل لینک با کانال های پر مخاطب استفاده کنید

تبلیغ کانال در رسانه های اجتماعی دیگری نظیر فیسبوک، توییتر، وبلاگ، وب سایت و اینستاگرام

ایجاد کردن کانال های عمومی

لینک کوتاه بسازید

ارسال پست های کوتاه و در حد ۳ جمله

تهیه ویدئو آموزشی

برگزاری مسابقات و ارائه تخفیفات ویژه

  خرید ممبر تلگرام

یکی دیگر از روش های افزایش تعداد اعضا می توان به روش خرید ممبر تلگرام اشاره نمود. بسیاری از افراد نمی توانند از روش زمان بر بالا استفاده نمایند و برای بازدید کانال و فروش کالای خود نیاز به افزایش هرچه سریع تر اعضا کانال دارند. این دسته از افراد می توانند با روش پولی و پرداخت هزینه اقدام به خرید ممبر و یا تبلیغات پاپ آپ را انجام دهند. خرید ممبر تلگرام با روش های گوناگونی قابل انجام است و افراد می توانند به وسیله آن شروع به افزایش ممبر و بالا بردن بازدیدها نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع روش های خرید ممبر تلگرام

برای افزایش اعضا به روش خرید ممبر تلگرام روش های مختلفی وجود دارند که افراد می توانند با انتخاب آن ها در کمترین زمان ممکن ممبر کانال خود را به بالاترین حد برسانند: انواع روش های خرید ممبر تلگرام به صورت زیر می باشد:

۱-خرید ممبر مجازی فیک: ممبر به صورت ربات است و تنها برای بالا بردن تعداد اعضا به کار می روند. این گونه ممبرها هیچگونه فعالیت و یا بازدیدی نخواهند داشت و تنها کلاس کار کانال را افزایش می دهند.

۲-خرید ممبر واقعی از نوع لفت باز: ممبرها واقعی می باشند و طبق خواسته خود وارد کانال نشده اند. وجود محتوای مناسب می تواند از لفت این اعضا جلوگیری کند.

۳-خرید ممبر واقعی از نوع لفت بسته: اعضا طبق خواسته خود وارد کانال نشده اند و امکان لفت تا مدتی برای آن ها وجود ندارد.

۴-خرید ممبر واقعی تلگرام با روش پاپ آپ: با پرداخت هزینه لینک کانال شما در نرم افزارهای مهم قرار می گیرد و کاربران تلگرام طبق تمایل و خواسته خود وارد کانال شما می شوند و تولید محتوای کانال می تواند از ریزش اعضا جلوگیری نماید

 

 

  مزایا و معایب خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام راهی سریع و آسان برای افزایش زود هنگام اعضا کانال می باشد و دارای مزایا و معایبی است و توجه به آن ها خالی از فایده نیست. از جمله مزایای خرید ممبر تلگرام می توان به بالا بردن سریع اعضا کانال، گسترش کسب و کار، تأثیر روان شناختی برای ورود اعضا بیشتر اشاره کرد. از جمله معایب خرید ممبر تلگرام را نیز می توان در مواردی همچون صرف هزینه، ریزش بالای ممبر، ایجاد نارضایتی برای کاربران ذکر نمود. انتخاب بهترین روش برای افزایش مثبت و کاربردی ممبر تلگرام را می توان در مجموعه ای از تولید محتوا مناسب، تبلیغات گسترده، خرید ممبر تلگرام و جلب رضایت آنان ذکر نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع روش های ممبر گیری:

ممبر فیک: خیلی ها مخالف ممبر فیک هستند، این دیدگاه درست نیست زیرا هر کدام از این ممبر ها در قسمت مخصوصی کاربرد دارند. برای مثال ممبر فیک برای کانال های فروشگاهی زیر یک کا کاربرد خوبی داره چون باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

ممبر واقعی ارزان تلگرام: ممبر واقعی به چند دسته تقسیم می شود :ممبر اد اجباری>وممبر پاپ آپ ممبر نوتفیکیشن و ممبر دیالوگ که هریک را در مقالات دیگری توضیح خواهم داد. با این حال، همین ممبر های واقعی وارد دو دسته میشوند:

دسته اول:ممبر های اختیاری هستند که همان طور که از نام آن ها مشخص است کاربران با اختیار خود وارد کانال شما می شوند. ممبر پاپ آپ و ممبر نوتفیکیشن و ممبر دیالوگ در این گروه قرار میگیرند.

 

دسته دوم: ممبر های اجباری می باشند که فرد بدون اختیار عضو کانال می شود. ممبر اد اجباری از این دسته است.میدانیم در ممبر اد اجباری به دلیل ورود بدون اختیار فرد به داخل کانال ، احتمال ریزش آن بیشتر است اما باز هم این بستگی به نوع استفاده شما دارد و شرکت ما برای شما از ۱k تا ۵۰۰k و حتی بالاتر حاضر به پاسخ گویی است و ممبر اختیاری نیاز به تایید خود فرد برای ورود به داخل کانال دارد.

 

ممبر اد اجباری بیشتر برای کانال های عمومی و مورد پسند اکثر مردم استفاده میشود ، مانند کانال طنز و یا کانال های موزیک که بیشتر مردم به آن علاقه مند هستند زیرا با اد گسترده افراد از این طریق به خاطر قیمت بسیار پایین ان نسبت به ممبر اختیاری بازدهی بیشتر و هزینه کمتری برای شما به عمل خواهد آمد. اما هنگامی که شما کانالی تخصصی مانند آموزش لوازم الکترونیکی دارید به دلیل وجود مخاطب خاص آن باید از ممبر اختیاری استفاده کنید که برای شما مناسب تر است. به این منظور کادر ما تصمیم گرفته برای آشنایی بیشتر شما در این زمینه مشاوره رایگان قرار دهد که از آن بهره مند شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.