ممبر پوش

۴۰ بازديد

 

پس از به روزرسانی در تلگرام و افزودن قابلیت‌های جدید به کانال، نویسندگان آن با سؤالاتی در مورد افزایش تعداد بازدیدها رو به رو شدند. سیستم هوشمند تلگرام محبوب‌ترین و جالب‌ترین پست‌ها را در همان ابتدا لیست کانال‌ها و چت‌های فرد نشان می‌دهد. بنابراین کانالی با ویو کمتر و تعداد اعضای کمتر ممکن است از فید ناپدید شود. اگر با هر روشی اعضای کانال خود را افزایش دهید، بدون بالا بردن میزان ویو هر پست موفق به گسترش کانال خود نخواهید شد. خرید ویو ارزان تلگرام شاید بتواند در این زمینه شما را یاری دهد. در ادامه با ما همراه باشدی تا در مورد خرید ویو ارزان تلگرام و دیگر راه‌های ممکن به شما راه‌حل‌های مناسبی ارائه دهیم.

بنابراین با مشاوره دقیق بهترین راه را برای افزایش ویو خود در تلگرام انتخاب کنید. بنابراین باید از روش‌های بسیار استراتژیک برای پیشرفت کانال تلگرام خود استفاده کنید. فراموش نکنید امروزه کسب و کارهای دیجیتال جای خود را به روش‌های قدیمی داده است. بنابراین شما هم باید در این زمینه فعالیت کنید.در سایت ممبر من می‌توانید انواع خدمات مربوط به تلگرام را مشاهده کنید. سعی کنید پکیجی را خریداری کنید که با محتوای کانال شما همخوانی داشته باشد، برای بازدهی بیشتر کانال سعی کنید از چند روش همزمان استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممبر پوش نوتیفیکیشن

در این روش کاربر قبل از ورود به کانال شما عنوان و موضوع و یا بنر فعالیت شما را مشاهده میکند و بعد بر روی عضویت کلیک میکند.

این روش ویو بیشتری و ریزش کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

مزایا : ویو بالا  – واقعی بودن – ریزش کم

معایب : قیمت زیاد

 

 

 

 

 

 

ممبر پوش دیالوگی

در این روش کاربر قبل از ورود به کانال شما عنوان و موضوع و یا بنر فعالیت شما را مشاهده میکند و بعد بر روی عضویت کلیک میکند.

 

ممبر پاپ اپ (اختیاری)

در این روش کاربران نام کانال شما به همراه پرسش تمایل به جوین را مشاهده می کنند که در صورت موافقت وارد کانال شما میشوند ،در هنگام عضوگیری باید حتما از یک پست آخر جذاب استفاده نمایید و تا پایان ممبر گیری پست جدیدی اضافه نکنید ،اجازه دهید کاربران با فراغ بال کامل، کانال شما را بررسی کرده و تصمیم به ترک یا ماندن بگیرند،این موضوع به ده تا پانزده پست آخر شما بسیار وابسته است.

 

مزایا : ویو بالا  – واقعی بودن – قیمت مناسب

معایب : ریزش بیشتر نسبت به نوتیفیکشن

 

 

ممبر اجباری معمولی

 

 

اد اجباری یک نوع از اضافه شدن کاربر در کانال هاست ، که به واسطه برخی از تلگرام های غیر رسمی انجام می شود در این روش ، بدون اینکه کاربر متوجه شود ، داخل کانال های تلگرامی عضو می شود

 

در این روش به علت اجباری بودن و البته واقعی بودن ریزش بین ۱۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود و برای جبران ریزش اولیه ممبر واقعی هدیه دریافت خواهید کرد ، برای کنترل ریزش باید مطالب کانال کاربردی و جذاب باشد و کانال به درستی مدیریت شود .

 

اد اجباری چگونه انجام می گیرد ؟

با توجه به پیشرفت هرچه بیشتر تلگرام و فراگیر شدن استفاده آن در کشور عزیزمان ایران ، تلگرام های غیر رسمی بسیاری وارد عرصه رقابت شده اند

 

این تلگرام های غیر رسمی ، قابلیت های بسیاری به تگرام اصلی اضافه می کنند .

 

برخی از برنامه نویسان امکان اد اجباری را هم به برنامه تلگرام خود اضافه کرده اند تا بتوانند کاربر را در کانال هایی که میخواهند ، عضو کنند

 

در این روش به علت اجباری بودن و البته واقعی بودن ریزش بین ۱۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود و برای جبران ریزش اولیه ممبر واقعی هدیه دریافت خواهید کرد ، برای کنترل ریزش باید مطالب کانال کاربردی و جذاب باشد و کانال به درستی مدیریت ش

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.