شناسایی کانال های فیک

۴۳ بازديد

 

چگونه کانال هایی که ممبر فیک دارند را شناسایی کنیم؟

تشخیص کانال هایی که اعضای فیک دارند در بعضی از مواقع سخت است. به خاطر اینکه طبق گفته های بالا شاید کانال مورد نظر بازدید از پست هایش هم فیک باشد. در این صورت کار سختی است که بشود فهمید چه میزان از ممبرهای کانال مورد نظر فیک هستند.

 

ولی به طور معمول اگر مثلا کانالی 10 هزار ممبر داشته باشد طبیعی است که باید حداقل 3 هزار هم بازدید پست داشته باشد. در غیر این صورت احتمال می رود که درصدی از اعضای کانال مورد نظر فیک باشد. البته باز هم می گویم تشخیص این قضیه کار آسانی نیست!

 

 

 

چرا ممبر فیک تلگرام؟

همانطور که گفتم اکثر افرادی که قصد دارند از کانال تلگرام خود کسب درآمد داشته باشند دست به هر کاری می زنند تا ممبرهای کانال خود را افزایش دهند. به خاطر همین هم در ابتدا یا حتی بعدها نیز از این روش استفاده می کنند. فیک ممبر ها را یا می خرند یا خودشان دست به کار می شوند!

 

با این طرز فکر که زمانی ممبرهای تلگرام خود را افزایش دادند و بازدید پست هایشان را به حد نصاب رساندند می توانند با دیگر کانال ها برای تبادل وارد مذاکره شوند. این هم یک جورش است. در بعضی از مواقع هم ممکن است موفق شوند. و به این صورت اعضای واقعی کانال خود را نیز می توانند افزایش دهند.

 

پیشنهاد دیگر همیار وب : آیا از تلگرام می توان به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کرد؟

 

اما بیچاره کسانی که تبلیغات خود را به این کانال ها می سپارند. زمانی ممبر و بازدید فیک باشد چه اتفاقی می افتد؟ در واقع هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچ بازدهی و فیدبکی برای تبلیغ دهنده ندارد. فقط پول خود را هدر داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.